Kejayaan tidak datang pada percubaan pertama

Charles Forman

Siapa dia yang tersenyum sampai ke telinga dalam gambar diatas? Apa yang membuatkan dia boleh tersenyum sebegitu rupa? Dan apa maksud perkataan yang ada dalam gambar tersebut? Tweet Share

Alahai. Fokus hilang, semangat pun hilang

Semalam dapat keputusan 360 review a.k.a KPI. Perkara pertama tengok, kenaikkan gaji. Alahai Lepas tu tengok komen. Alhamdulillah. Banyak komen positif. Ramai juga yang kata fokus aku hilang. @azri83 cakap mungkin jatuh bawah katil. Tapi aku rasa jatuh dalam twitter la. Aku cuba tak buka twitter waktu kerja. Tengok fokus tu datang tak kat aku. […]

Oh, Kenapa kaki ku?

Kaki aku dah mula sakit sejak minggu lepas. 30 Dis lagi dah sakit. Bangun pagi 31 Dis tu rasa sakit sangat. Jalan pun mula tak betul. Bengkak semacam je. Lepas kena bebel dengan wife aku, aku pun dengan paksa rela pergi ke klinik dekat Kinrara. Doktor tu dok tekan-tekan kaki aku lepas tu terkejut. Aku […]