Kenapa Lelaki Suka Buah Dada?

Sebenarnya tajuk entry ni adalah berdasarkan keyword yang sangat banyak masuk ke blog ni sejak beberapa minggu ni. Aku kena terangkan dulu. Kalau tak nanti ada yang cakap “Kay sejak-sejak kawin ni asyik cerita pasal buah dada je”. Tak, tak. Aku cuma terkejut keyword ni sangat banyak. Aku pun tak pandai nak jawab soalan ni. […]

Lebih besar buah dada, lebih pandai?

Big Breast Chicks

Panas topik hari ini. Sangat-sangat jarang aku tulis topik sebegini. Tapi apa salahnya kalau kongsikan benda-benda macam ni kan? Tak lama dulu aku pernah terbaca satu artikel (atau buku?) yang mengatakan perempuan yang pandai lebih cenderung memiliki buah dada kecil kerana mereka lebih menumpukan perhatian kepada pelajaran berbanding saiz buah dada mereka. Tapi kajian terbaru […]