Mancarut secara membuta tuli

Kata org, kalau kita nak buat 2 benda dalam 1 masa, adakala kita terpaksa buat pilihan utk korbankan sesuatu buat sementara waktu. Bagi aku, aku seboleh2nya tak nak menyesal dengan apa yang aku pilih dan jarang sekali aku menyesal. Tapi apa yg jadi sekarang dah mcm kata peribahasa, Yang dikejar tak dpt, Yang dikendong berciciran. […]

Back To Track

Ya Rabbi, lama bona aku tak update blog ni. Bak kata bard bersarang bagai. Ni sampai dah naik semak. Lalang2 dah panjang. Malas bona nak update skang ni. Ni pon paksa diri. Kalau tak, terbengkalai mcm tu je la. Awal bulan ari tuh aku sibuk dengan latihan Bangsawan Tun Perak. 9 sampai 11 March ari […]