Sudah pertengahan November

Salam maal hijrah. Sekejap sahaja sudah 15 November. Ini bermakna cuma ada sebulan setengah sahaja lagi 2012 akan melabuhkan tirai. Dan hari ni kita sudah melangkah ke tahun baru 1434. Sudahkah kita capai semua azam tahun 2012 kita? Atau mungkin akan menjadi “Baki bawa kehadapan”?

Untuk aku, memang banyak sangat belum terlaksana. Malah azam terbesar aku masih lagi samar. Sungguh menyedihkan. :(

Sebenarnya aku ada berjanji dengan seorang brader untuk langsaikan satu kerja aku sendiri hari ni. Tapi nampaknya tak kesampaian. Masih ada masalah kecil sana sini pada tugasan terbabit. November bagi aku bermula dengan pelbagai cabaran dan dugaan. InsyaAllah kerja itu akan di selesaikan dalam masa terdekat. Banyak juga tugasan tertunda ni. Ada 2 hutang blog post juga perlu di langsai segera. Semoga semua tugasan ini selesai sebelum November berlalu.

P/s : Selamat menyambut tahun baru hijrah 1434. Semoga kita mencapai lebih banyak kejayaan dan menjalankan lebih banyak ibadah dari tahun-tahun sebelum ini. InsyaAllah.

Penafian!


  • Semua pendapat/pandangan yang tertulis di blogpost adalah pandangan peribadi pemilik blog melainkan jika diterangkan pendapat/pandangan tersebut datang dari pihak lain.
  • Semua pendapat/pandangan yang tertulis di komen adalah pendapat peribadi pemiliknya dan tiada kaitan dengan pemilik blog.
  • Segala apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan majikan atau clients pemilik blog.

Sponsor




Comments

  1. says

    Yer la kan..
    sedar x sedar dah nak masuk ke tahun 2014..
    tapi banyak benda yang boleh achieve lagi tahun ni…
    tapi jnganlh jadi orang yang hanya berazam setiap tahun baru tapi x pernah berusaha untuk mencapainya..

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge