Nama perempuan : Kekeliruan timbul dari tweet kontroversi

Tweet aku yang satu ni mengundang salah faham di kalangan follower aku. Ramai yang memberikan cadangan nama-nama yang cantik dan menarik. Dari respon yang aku terima, aku dapat rasa mereka bagi cadangan untuk nama anak perempuan. Sebenarnya, nama yang aku cari bukan untuk diberi pada anak, anak saudara atau siapa saja. Mungkin aku akan beritahu nanti atau aku tak akan beritahu apa tujuan aku mencari nama perempuan ni.

Satu lagi perkara yang berkaitan dengan anak, ramai yang bertanya perkembangan selepas entri Apa sebenarnya terjadi pada isteri ku dan Jr kami? Maafkan aku kerana tak update perkembangan di blog ni. Semuanya sebab aku terlalu sibuk dan cuba untuk melupakan apa yang terjadi. Untuk pengetahuan, kami kehilangan anak yang dikandung wife aku pada 10/10/10 pada 1.10 pagi akibat keguguran. Semuanya kehendak Allah dan kami telah pun redha dan pulih dari kesedihan akibat kehilangan tersebut.

Penafian!


  • Semua pendapat/pandangan yang tertulis di blogpost adalah pandangan peribadi pemilik blog melainkan jika diterangkan pendapat/pandangan tersebut datang dari pihak lain.
  • Semua pendapat/pandangan yang tertulis di komen adalah pendapat peribadi pemiliknya dan tiada kaitan dengan pemilik blog.
  • Segala apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan majikan atau clients pemilik blog.

Sponsor




Comments

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge