Blogger We Care – Adik Ammar

Alhamdulillah, kempen Blogger We Care yang di jalankan oleh Bro Hydir sedikit sebanyak dapat membantu en megat. Sekarang ni en megat sedang menjalani rawatan. Semoga en Megat cepat sembuh.

bloggerwecare-adikammar

Melihat keberkesanan kempen Blogger We Care untuk en megat, Bro Hydir sekali lagi melancarkan kempen Blogger We Care. Kali ini untuk adik Ammar pula.

Membaca kisah adik Ammar di blog ibunya hampir membuatkan aku menitiskan air mata. Sungguh, kasihan. Anak kecil yang belum mengerti apa-apa, di uji oleh Allah dengan penyakit jantung (PDA). Anak kecil ini baru berumur 2 tahun. Ya Allah. Kadang-kadang aku terfikir, bagaimana rasanya berada di tempat insan-insan seperti ibu bapa Ammar ini. Orang kata, berat mata memandang, pasti berat lagi bahu memikul.

Seperti sebelum ini, setiap blog yang meletakkan ribbon khas ini akan menjana RM1 untuk adik Ammar. Mari sama-sama membantu anak kecil yang masih belum faham erti hirup ini. Semoga usaha kita diberkati Allah.

Penafian!


  • Semua pendapat/pandangan yang tertulis di blogpost adalah pandangan peribadi pemilik blog melainkan jika diterangkan pendapat/pandangan tersebut datang dari pihak lain.
  • Semua pendapat/pandangan yang tertulis di komen adalah pendapat peribadi pemiliknya dan tiada kaitan dengan pemilik blog.
  • Segala apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan majikan atau clients pemilik blog.

Sponsor




Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge