Reborn!

Hari sabtu aku cuba update blog. Boleh login, tapi lepas login terus redirect ke Error 404, wp-admin not found. Gila hape? Aku pon terus check file-file kat hosting. Semua tak ada masalah. Aku cuba-cuba untuk search masalah ni. Ada dapat beberapa link forum. Tapi meraka pon tak dapat penyelesaian dan re-install wordpress.

Aku cuba dapatkan installer wordpress 2.2. Yeah, aku punya wordpress dah berkurun tak update. Pakai version 2.2. Aku cuba overite file-file aku dgn raw file wordpress 2.2. Dan akhirnya blog aku menjadi lebih parah. Blank page. Aku ambil keputusan untuk cuba install wordpress baru di localhost dan import segala data. Berjaya dan aku move ke hosting semula. Inilah hasilnya, REBORN.. haha!

Aku still tak sempat nak betulkan sidebar dan template. So biar je la dulu. :D

Penafian!


  • Semua pendapat/pandangan yang tertulis di blogpost adalah pandangan peribadi pemilik blog melainkan jika diterangkan pendapat/pandangan tersebut datang dari pihak lain.
  • Semua pendapat/pandangan yang tertulis di komen adalah pendapat peribadi pemiliknya dan tiada kaitan dengan pemilik blog.
  • Segala apa yang terkandung dalam blog ini tiada kaitan dengan majikan atau clients pemilik blog.

Sponsor




Comments

  1. admin says

    skang sudah setel tuka ke WP 2.8.2.. aku percaya pada WP dari dulu.. security mmg dah di titik beratkan dari dulu.. cuma aku tak dgr nasihat untuk buang version wordpress kat header. :p

    [Reply]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge